i don't want you back

dagen började med att jag gick upp alldeles för tiden
+ att jag drack x056464 kaffe imorse vid 5 tiden eftersom jag gick upp då.
för att vi skulle åka och fixa tåg/buss kort innan dagen började, hämtade upp
elin vid stationen också, sen var det ett fullproppat schema som stod på spel
som man skulle vara duktig och klara av, visst. Köket hela dagen fram till 14.00, och
där hade vi väldigt roligt idag faktiskt, eller jag och KILLMICKAN! bilder kommer :D
sist idrott till 16.00! hade stads-orgentering inne i centrum, och de suger iaf jag på,
hittade alla, men det var tack vare att man gick i Fridas sällskap de :b

efter orgenteringen hade ja ont i bena & väldigt tlöttis, så ja gick och la mig någon timme,
sen kom Ännna sötnos, vi har bara chillat/kollat idol/haft seriöst snack med mamma.
det var mys! nu har hon precis cyklat hem, får strax bli sängen för mig!
skola imorgon? tror de blir TAARSBY faktiskt, ssshhy!


fårse >< natti iallafall
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0