hej skit sverige

nu har vi kommit hem från en vecka full av sol,bad,fest,värme i cypern.
och nu är man tillbaka i skiten igen, här finns ju inget liv alls? har inte sett något postivit sen ja kom hem yesterday
och de lär jag nog aldrig se röken av. sug på den!

har varit helt otroligt underbart där nere, 40 grader i genomsnitt varje dag, hothothot
legat på dom fina stränderna hela dagarna senare på kvällen när de blev något svalare gav vi oss ut
och åt god mat på restauranger/gick i affärer/såg på folk/träffade folk/festade osv.
bilder finns på min bd!


Har varit den bästa utomlands resan jag varit på, eller alla gånger jag varit där, så har det varit den bästa
men den jobbigaste resan hem hittils, reste sammanlagt 15 timmar. och nu är man helt slut körd i hövve.

längtar bara tillbakaaaaaa!!
här har vi haft tuppskinn och frysit som ankor sen vi landade på gardemoens flygplats.
inte van vid 10+ inte, så man får väl börja med mössa och vinterclothes snart? yes.

ikväll blir de bara vila och försöka göra de där jävla testet! :/

imorgon bitti, upp till skolan igen då
roligt att träffa klassen igen, de enda positiva!


godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0