ey

I helgen har jag bara i stort sett hunnit jobba,
som sagt, allt gick som på räls när man väl kom igång
efter en stund, var väldigt stressigt att jobba själv i serveringen
dock, satt inte en endaste minut, var bara att springa och vara
"övertrevlig". men det var väldigt roligt, älska stället!

tillbringade kväll/natt med fröken ocksåpp,
det var myyysigt!
Kak-rut kom och hälsade på också (:

ah nu då så vaknade jag & elin 07.44
och? skolan? eftersom vi har 2 lektioner idag..
sket vi i den första, och den andra ska vi sitta i mitt i city
och kolla hur folk reagerar när de hälsar på varandra,
altså vi har ämnet psykologi, så då passar vi på att
ta en fika med tjej-gruppen, yepp!

efter förmiddagen åker ja till sunne, och där kommer ja vara inatt



Dagens låt:
Per gessle- tycker om när du tar på mig
old, men så himla fin!

tjaaa, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0