..

nu är mitt tålamod slut för ett tag känner ja.
kan du inte bara förstå, att jag är trött på de,
& jag är inte arg/sur som du tror påstår även
hur många gånger jag ska säga det till dig?
jag orkar bara inte bry mig, okej.


om man skulle ta ett varmt bad nu och slappa,
och vara sådär mysigt varm när man kryper ner
under täcket, föratt.. jag fryser som en galning
det ska jag göra, och ta med mig matteboken
och plugga ur så varenda hjärncell ska få jobba
skiten ur sej, för imorgon är det prov och jag
kommer faila, garanterat..

aya, imorgon drar jag mej till tarsby again again and again
för att jobba lörd? och sönd.
och för att träffa alla undrbara flickor,
och för att emma är bäst och för att jag
tycker om henne så är även hon min under
denna helg, sa vi inte så?

(badboll,kikkin,fröken)

godnatt everybody
sleep tight
/ F!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0