...

slapp dag, endast 2 lektioner men..
mongolid dag har de varit, ganska jobbigt ändå,
nu vet man vilka man ska undvika och inte.
själv är man inte van sån skit, och de blir man
ganska trött på när man får veta sånt som man inte bör.
aya..
gick hem idag eftersom ja glömde precis allt hemma på
köksbordet, pengar,ipod,mobaajlen, böcker och nyckeln,
hur kan man vara så otroligt korkad? men de har jag van till (:
somnade så fort ja kom in genom dörren vid 12.00 tiden &
sov ganska länge förengångskull, 16.48 >< och nu är ja pigg som
fisken själv.

så nu ska ja ta min kvällspromenad ensam
sen är det idol.



tiden som har varit har fått mig att fatta, faktiskt.
men du sjunker bara mer och mer i mina ögon
youre just....... /:    
   synd att man aldrig kan släppa en sån
som man känt snart i 4år, och de är synd att du ska ha blivit den
som jag ser dig som nu, ja vill inte se dej så



menjag är glaad ändå :)
 
herrååå!

Kommentarer
Postat av: Michan

Själv är jag så jävla trött på allt. Skolan,"polare",Pojkvän. ALLT xD <3

2008-09-18 @ 19:15:12
URL: http://gonewiththesin.blogg.se/
Postat av: F!

a jo jag vet, hoppas de blir bättre sötnos!

man märker snabbt vem ens riktiga vänner är, de vet ju du också nu<3

2008-09-18 @ 20:48:48
Postat av: Edhan

I love you <3

2008-09-19 @ 14:44:52
URL: http://idiaow.blogg.se/
Postat av: Frid.

i love you to Edhan! <3

2008-09-19 @ 15:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0