><

gossh vad kallt det är hela tiden, jag fryser ihjäl.
jag sitter med raggsockor, stickad kofta och dun-tofflor & jag fryser gärnet ändå
jävla höst jävla sverige.

Ännaa hängde med hem efter skolan idag också,
hon har haft värsta deeptalk med mamma eftersom hon
ska störa och vara så överdrivet pratglad hela tiden, så som hon alltid är.
och ni kan ju gissa vad för snack de haft, om invandrare, och de var
inte intressant för mig att lyssna på, så ja passade på att rensa min garderob.
nu ska de bort och jag ska inskaffa nya vinterpälsar.
hon drog nyss iaf, och jag ska lägga mig och sova någon timme..
sen skaja ut och röra på mig med ipoden i örat , det gillar vi :)

föressten så kom min idiaow igår kväll och sov över, vi myste och kollade solstorm, den är se värd!


Emilia the poret- Pick me up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0