'

godmorgon folks!
gick upp alldeles för tidigt idag, var inställd på att jag skulle sova ut
eftersom jag börjar 12.20, men inte, hade ställt väckarklockan fel och glömde
såklart bort att jag började sent, med mitt klockrena och braiga minne, arrrghh jag blir på mig själv.
aya, har varit klar sen en timme tillbaka.
ssccch, nu vaknade mammi, så nu blir det kaffe :)

ska ta mig en promenad till skolan idag hade jag tänkt mig
och möta johan eftersom vi går samma väg.

i eftermiddag vid 14.00 tiden, går jag dirr & möter frökenems inne i stan
för en fika på wayneés, det ska sitta fint de!
sen bär det av till lilla taarsby by, där de kommer bli mycke folk,
mycke alkohol, och mycket röj ikväll? antar jag,
vi ska ha riktigt roligt tjejooor och poojkar!

see ya there, / f!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0