DET GILLAR VI

wihoo, nu dunkar rixfm med gamla och nya godisbitar
mami sjunger fint. medans hon steker sin köttbullar
det gillar vi

och jag? vad gör jag?

jo
jag har nyss precis packat min bag klar inför en liten tripp till tarsby.
blir där över helgen. idag kanske ja får besök av muffemy, och kanske fröken?kaffe?
det märks.

nej nu ska ja göra mig en "varma koppen", dricka c-vitamin och sen kommer sofia tillbaka från sin kurs.
sen åker jag, yes.

________________________________________________________________________________
eller inte. självklart så tvärt som de bara går, kände jag att ngt var fel
kollade i nacken, och jo visst. Utslag, och jo visst är jag överkänslig mot pencillinen?
så nu är det bara att åka in igen och prata med herr doktor Hugo.
Blir nog natt innan ja kommer mig till torsby skulle ja tro
men det är skitsamma, bara dethär försvinner


hejåhå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0