BIG HEART.

idag har varit en slappisdag för min del, servering.
och jag fick vara kassör, så tog bara emot moneys och sen kokade kaffe.
och drack 40liter kaffe undertiden ungefär, de var nice & GOTT minsann.
fridah var väldigt rastlös där ett tag eftersom de inte var så mycket att göra,
och plus att jag blev galen av allt kaffe, överpigg.com
yey, de är så det ska vara.

efter 14.00 då vi slutade gick ja elin och joseph in till stan.
jag gick och mötte EMLILIA NILSSON, som jag inte sett på jätte länge!
vi tog en mysig fika och några rundor på stan (:
åwh, ja vill ha massa massa nytt
jag har spanat nu, shoppaloss under lovet, mjahaaa


Med tiden vet man vem ens riktiga vänner är

dom man alltid kan lita på
dom som alltid stöttar en

dom som alltid finns där
dom man älskar
och de finns två underbara flickor

ida olsson
emma johansson
vad vore jag utan er tjejer? Ingen Fridah.
big heart!!!!!!!!!!!

                                    <3
_____________________________________________________________________________

ikväll kom änna till mig.
kollade bonde söker fru
gick till ica och handlade
blev nästan kidnappade påvägen hem
drev med massa idioter
insåg hur dum du är
pratade strunt
gosa mycke
PUSS!



nog om det,
puss & natti
/ F

Kommentarer
Postat av: Anonym

I LOVE you! heeeeelg <3

2008-10-22 @ 23:10:33
URL: http://emmeluttan.blogg.se/
Postat av: F

ja vill meeee!

vem är anonym btw? :b

2008-10-22 @ 23:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0