tycker om när du tar på mig

yes, den låten är i mitt huvud dygnet runt förtillfället.


inatt sov jag i tarsbyy. tillbringade dagen/kvällen med
den knäppaste och sötaste människan, jo kakruten her self!
vi garva åt allt & inget och pratade massa smörja, yyya!
klockan blev väldigt mycket innan ja kom i säng,
vid 5tiden var det bara att hoppa upp ur den varma sängen
och ge sig ut i kylan och traska till tåget, en aning trött
så ja somnade ganska fort igen

skolan var slapp idag, 2lektioner!
sen bar det iväg till stan med Malin,
blev benvärmare endast.

nu ska ja sova tills idiaow heart kommer till mig
hon blir kvar över natten, mysmys

imorn är det sunne som gäller, paaartaj
och mina flickor och sunne flickor
;D

herrååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0