SKITEN DRAS TILL MIG

det är det enda den gör. suttit på aktuen i 7 timmar nu, och precis kom jag hem
svaret visade sig tillslut efter en väldigt stor tvekan.. att
det var Njurvägsinfektion som gått in i njuren på något konstigt vänster
som inte ens läkarna visste hur de kunde gått till eftersom ja inte haft
urinvägsinfektion eller kännt ngt av det. tydligen har jag även haft influensan
samtidigt som det här nötat inne i mig. fan för det, ja som trodde jag var på
bättrings vägar, men icke! ny blir de till att ta ytterligare tag med att vila.
nu vet ni

träffade även ida på samma ställe som mig, dörr i dörr
i love you, det blir bra<3



nej huvudverken ökar rejält när man glor på en skarp data skärm



godnatt

Kommentarer
Postat av: Edhan

<3<3 det blir de!

2008-10-15 @ 10:46:29
Postat av: Anonym

komsi!

2008-10-15 @ 16:37:41
URL: http://emmeluttan.blogg.se/
Postat av: elina

har ny blogg :)

gå in och kolla!

P&K krya på dig

2008-10-15 @ 20:14:05
URL: http://elinajo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0