så är det

jao, då var man hemma efter en hel dag på sjukhuset!

dagen började med att jag skulle gå upp ur sängen, men ja tog mej inte upp,
nacken var helt stel och när jag skulle prata gjorde dt så ont så ja började gråta.
åkte akut till vårdcentralen och tog massa prover, men de kunde inte se vad det var.
så de skickade mig till stora sjukhuset där jag ytterligare fick ta bla. lever och andra prover.
tillslut kom de fram till att det var en infektion i kroppen som de inte kunde
ge något läkemedel för, så de var bara att åka hem och vila sig. Imorgon får jag
svar om det skulle vara så att jag har körtelfeber, som de kunde vara.

aya
Life goes on!


Rita flygind är här och livar upp stämman litegrann iallafall
och snart kommer sötnos sofiaaa och är här tills imorgon.


puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0