ÖVERALLT

idag var jag i skolan för första gången på typee 2 veckor.
det var lite efterlängtat,faktiskt. fast bara att få träffa alla söta ansikten igen.
men den största galningen var bortaa idag:(
hade diet och psykologi endast. på dieten bakade vi bullar
för hela slanten, glutenbullar, gick åt skogen
mjöligt och dom ville inte jäsa för mig

aya, efter det gick jag ajlin & michan, eller åkte buss först till infinity
för att michan skulle kolla pircingen i tungan.
sen drog vi in till stan och kikade.
idis och fröken träffade man och gick med dom en stund + fika!
mysigt.


sen dess har jag sprungit runt me mammi i hur många mataffärer som hellst.
hon har handlat så de bara sjunger om det.
Medans vi var på Bergvik, så passade jag på att gå runt och titta för mig själv
fann mig litegranna faktiskt, smått och så, alltid, mums.

egentligen måste ja vara duktig och plugga som en stolle
men det blir ingenting för Fridah idag, orkar ej.


Film eller något sådant iställe!



ciao, puss och kläm

Kommentarer
Postat av: Edhan

måste få komma och härja runt med din mamma och dej snart asså ^^ <3

2008-10-21 @ 20:23:46
URL: http://idiaow.blogg.se/
Postat av: F svar: Edhan

Klart det hjärtat, lovet kan vi nog klämma in det! :) <3

2008-10-21 @ 20:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0