ONE STEP AT TIME

HELG HELG HELG
LOV    LOV     LOV.

ja usch vad skönt de låter & det är faktiskt fredag idag,härligt

just nu sitter ja i skolan på min dubbeltimme som ligger på över 3timmar lång
det är nackdelen med alla fredagar för mig, dagen går så himla segt så ni anar ej
blä på det, blä på Folke. hade matte prov med den söta gubben förut, de gick nog
inget vidare. vg/mvg upg. var väldigt svåra enligt mej, enligt de andra så nej, lätt?
aya, den stora frågan är hur jag kommer reagera när ja får tillbax de.

ne, nu kom en turk och satte sig intill *hålla för näsa*
de luktar apa med nötter!


kan inte klockan bara rusa & bli 14?
så ja får sätta mig på tåget mot torsby
med ipoden i örat och sovaa



'javill mysa ikväll,emma ida maybe.i hope!'



BÄBBI SÖT


du är bara för mycke,FÖR MYCKE
hur orkar du ens lägga ner dig på att höra av dig till mig
just so you know, i don't care.

/ Fridah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0