mystime

ikväll är det myskväll som gäller
flygind och mami har köpt massa gottit som de ska smaska på
ja ska försöka få ner lite druvor och ny smak på soppa, persika   ,  f-f-fine-e-e!

när de kom hem hade mami köpt med en kylie minoue parfym
och max factor penslar/borstar åt mig, söttit
jag blev glad (:<3






ja vet att det har gjort det till en jävla skillnad nu
ja vet att det var dumt att bara "vara"
ja vet att de aldrig kommer hända igen
ja vet att jag känner som jag gör nu
ja vet att du känner som du gör nu
ja vet att vi båda2 befinner oss i ett. .
PERIODSYSTEM


Hoppas ni har en kanonkväll
ha iaf lite roligt för mig med :*

Pussokram/ F!

Kommentarer
Postat av: elina

fin din blogg är ! :)

2008-10-10 @ 20:03:49
URL: http://elinajosefine.blogg.se/
Postat av: F

Emmas konst (:

2008-10-10 @ 20:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0