MYCKE JAG VILL HA

nu har de inte blivit av att blogga på en stund.
för jag har faktiskt varit i torsby och haft lång helg där

kort sammanfattning här som på bd rååå

Fredags: jag var hemma hos dad.
muffenemy och beckilou kom och besökte mig
jag klippte na, beckä altså. vi spelade kort, pratade
som en hönsgård och sen kom fröken.
vi drog hem till henne, sen så satt vi plötsligt i den
gröna saken hennes i sunne. de var väl najs!

Lördags: Åkte till Hannah direkt jag vaknade.
Åkte in och handlade naturdodis och sen blev det MYSKVÄLL
för hela slanten hela kvällen. <3


Tooday: Vi sov länge, sen bestämde mig jag & hannah
för att gå och se Rally brudar, det blev så. den var meega rolig!
efter filmen, åkte jag hem till fröken och mysiiispysiiis med henne
Boger och David pojkar var också med och myste
Nu kom jag precis hem till kd, eller nja.. föressten  timma sen :*
det var en drygjävlabussresamednästanbarameji



helgen har dock rusat iväg alldeles för fort
vill ha mer helg
vill ha lov med
mkt ja vill ha


blä.                    på dej

PUSS&KLÄM!

Kommentarer
Postat av: F

det är nog du som är sne!

2008-10-20 @ 17:13:43
Postat av: Anonym

guu va fin bild på dej! :)







HAHAH kommentaren ovan!!!!!!!!!!!!

2008-10-20 @ 18:59:50
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0