lalal

hej jag heter Fridah Marie Nordlund & är trött på att vara sjuk jävlar.

Kusinvitamin Sofia
kom igår, hon har sussat brevid mig inatt
det var goosigt. Nu ska hon strax åka till Dressman och kolla på nytt jobb här i Kd istället för där borta i skogen,
jag hoppas de går fint, så hon slipper challa skogen, eller hur marcus? :b
Mamma och norsken Flygind ger sig av på en shoppingdag på stan/bergvik
och jag blir hemma, så jävla pepp på det, NOT

skönt ändå, lägger mig såfort dom åkt för ja är trött
gick upp vid 07.16 och hade svinont igen, jävla lymfkörtlar

ja tycker om mamma som är världens bästaste
ikväll ordnar hon en myskväll, med speciella saker till mig
men ja gissar att de bara kan bli en kopp honungs-the och lite nyponsoppa
det gillar vi


ja saknar tjejorna i klassen
jag saknar tjejorna i torsby byn
jag saknar faktiskt min broder ><
och idag missar jag skolfoto
det är skitsamma





vi hörs senare
puss från moi









Kommentarer
Postat av: Anonym

i love you snyggfis(L)

2008-10-10 @ 13:39:36
URL: http://emmeluttan.blogg.se/
Postat av: F

tycker om dig med,

vem äre :)?

2008-10-10 @ 13:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0