FINNS INGET BÄTTRE ÄN ATT SOVA

stod på samma ställe hela förmiddagen idag inne i köket,
jag johan & joseph stod och skärde kött,
lyckades även skära i mitt lilla finger.
efter skokan var jag så himla trött, trött som en kanin
så ja gick och la mig dirr när ja kom hem, och sov till klockan 20.00
det var wunderbaurt


Nu sitter jag och äter världens godaste äpple och en go c-vitamin
och ska hoppa in i duschen, sen natta kanske om ja lyckas sova?


duuuuuuuu, ska ringa mej duuuuu
jajaja.



saknar kak-rutis muffen jag, bli helg & lov!


godnatt

Kommentarer
Postat av: carratu

saknarej meeeed! kom till torre-land dirr!

2008-10-22 @ 10:39:51
Postat av: F svar Carratu:

Kommer till helgen, men då drar du din fis :(

2008-10-22 @ 17:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0