chöööbree

40 grader feber är skiten
det känns bra, känns ännu bättre när det aldrig försvinner :)

ajlin har nyss varit här, tagit en kopp kaffe/the och besökt mig här i min ensamhet
det var trevligt.


föressten, när Rita var här under denna vecka satt vi och pratade
och kom in på sommarjobb på något konstigt vänster
hon frågade mig om jag inte ville sommarjobba hos panicos, i hans bar/restaurang
till sommaren, altså Cypern, Ayia naaaaapa<3
visst, utan tvekan. den upplevelsen lixom, det gör mig så superduper happy
och eftersom ja inte vill åka dit alone under två månaders tid så blir
idaa med 1month. och fröken kanske vill joina den andra månaden?

nu ska ja kolla heartbreak hotel
sova bort mina bekymmer

dagens låt:
Takida-Handlake village
gooiig låt som fan


puss min månsi



Kommentarer
Postat av: Anonym

SKOJAR DU ELLER! IM IN TILL 100%!

2008-10-13 @ 17:05:06
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0