BLEKFISA

sovit i genomsnitt 15timmar inatt, det var uber skönt
det behövde jag, nu är ja pigg som en ja vet inte vad jag själv ska kalla det för
pigg iallafall. men ont ont gör de också så de räcker och blir över
men nu ska jag inte klaga för nu har jag fått min dundermedicin

mormor, morfar och bror kom hit förut och nyss åkt hem,
det första morfar sa när han såg mig
"hej din lilla Blekfisa" jora, dock så var ja väl blek också
bästaste mormor hade köpt med massa frukter och juice åt mig
finns ingen BÄTTRE mormor än MIN mormor.

i samma ögonblick som gamlingarna och min knäppa lillgamla broder kom
så kom även kusinvitamin sofia, och nattar här tills? imorgon?fredag?
:)

myskväll med Hannah i helgen<3


/ vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0