blä dag!

skolan var helt okej idag, köket hela dagen
dekorerade/gjorde stora fruktfat med bla. MELON!
synd att de inte blev så mycke kvar, innan de slant
ner i magen, fy vad gott de är altså.

efteråt så gick jag in och mötte Frida i stan
kollade runt i affärer, blev lite smått och framförallt
en ny vinter jacka, eftersom min gamla är i idiaows händer!
åwh, jag vill ha så mycket just nu

direkt jag kom hem somnade jag som en stock
efter att ha spytt ett antal gånger >< har antingen åkt på
spysjukan eller så är det magen som krånglar, eftersom
jag inte kan behålla något som jag äter..

nu har bästaste mamma gjort iordning
varmt The till mig, ska mysa med henne i soffan och
hoppas på att de finns något sevärdigt på tv ikväll!

STUPID BOY!


Kiss and Hug / F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0