WORLD GO ROUND

Natten var inte till att sova men äsch. Hade iaf ett skönt samtal på några timmar :)
gick iallafall upp vid halv 5, sitta och halvsova vid köksbordet
och vänta på att klockan skulle bli halv 6, då traskade jag iväg med ipoden i örat, vilket jag har
dåligt minne av, tror ja kanske gick i sömnen? minns iallafall den djävla kyrkbacken.
och att benaa var som spagettigrejs när jag kommit upp. brrr, kallt var de också, väldigt kallt.
Iallafall somnade jag typ direkt ja satte mig på tuff och lyckades sova i stort sett hela vägen,skönt!
Mindre skönt bara att anstränga hjärnan till max med matte när man precis vaknat och var as trött  -_-
så de blev inte så mycke tal för mig, men försökte iallafall. Efter de hade jag naturkunskap,
sen var den dagen avklarad.  Gick in till stan med malin och tog en latte på wayné's, sen kom
även Tinettegumman och fikade med oss. Vi gick på stan också, kollade present till lilla Linus
ochsådär.

sen efter någon timme åkte jag hem, åt mat
sen somnade jag som en stock och sov i typ 4 timmar
många som hade försökt få tag på mig men typ, dream on. Ja!
mamms ville såklart ha med mig på handling när jag vaknade
och det blev jag. Hon var dock inne på samma ställe typ x464år för att
leta efter ett schampoo och ett balsam? själv pratade jag i telen ;b
tillslut kom vi hem iallafall.
mamma är nog den konstigaste och osmartaste som finns och
hennes minne är som en guldfisk, det gillar vi.


Nu: Baugette och proviva mango. Mumms!

Imorgon är det helg, wie


(:


puss/ fraaajda.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0