><

tjosan i trosan.

har varit en riktigt softdag, 2 lektioner och slutade kvart i tolv.  Torsdagar är min dag.
Ditte och jag utnyttjade matten med deeptalk istället, det var skönt. både för mig och för dig.
skönt att höra att det gjorde en stor nytta att jag öppnade mig för dig och du förstod.
jag vet själv hur det blev när jag satt i den skiten, never ever again

aya iaf, när jag kom hem gick jag och la mig och sussa x antal timmar, nämligen 5 djävla timmar
ja menar. då är man trött, säkert skulle ja kunna sova mera, men självklart väcker mamms mig
och ska ha med mig och handla, som alla andra gånger jag sovit, typiskt ><
Innan de tog jag en lång promenad och vaknade till lite.

nu ska jag göra smoothie och sätta mig och döda min lilla hjärna som jag har med ännu mera kuk matte
ursäkta, men matte är verkligen inte min grej alls

sängen väntar tidigt ikväll, hoppasja. GOOODIEE!
saknar fröken&idiiisss.

Dagens låt: Jonas Brothers-When you look me in the eyes

Mums, i like

/ puss från fridah






Kommentarer
Postat av: Anonym

smoothie :D

2008-11-13 @ 22:13:27
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0