LIFE ROLLS ON

wiiiiie nu har det äntligen kommit ner snö här i kd, hoppas de ligger nu!
buuurrr kallt bara.

har det varit en helt vanlig måndag. slappt som två lektioner. jag gjorde x84565 miljarder köttbullar på dieten, typ. men ungefär mer än hälften blev uppätna när fridah&frida gick och tog 5 mintuer, så kan det gå och birgitta var mindre glad >< den andra lektionen var psykologi, arbetade om sömn och drömmar. man fick själv berätta kring ämnet, jag behövde inte uttrycka mej så mycke, mer än att jag sover helt underbart som en stock ungefär. tack och lov för att jag INTE har sömnproblem. arbetet om drömmar var helt sjukt. nu vet jag vad jag drömmer iallfall, allt betyder någonting. så dröm mer om spetsiga och tunnlar som föremål :b aya, gick hem i snöyran efter skolan, passade på att gå in genom stan och kika lite i affärer, mysigt. iallafall så hamnade rakt i sängen idag igen när jag kom hem, trött? ja fruktansvärt.

nu ska jag ta en gå/spring runda
efteråt ska jag och bella gå ut och busa
MYSIIS

efteråt borde ja göra något åt röran i mitt rum, ser ut som en bomb förtillfället.
sen ska ja göra de mys, levanade doftljus melon<3

hejrå ><

nej jag glömde en sak..
ja saknar fröken!! ;$

okej då.. en till

Dagens: Lazee-Hold on

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-24 @ 20:57:47
Postat av: BAJJ-OLIV

jiaaaaaa :$ ska bygga mig en snögubbe ska ja! :D

2008-11-24 @ 23:38:33
URL: http://olivneuriesser.blogg.se/
Postat av: F:svar olivi !

naa, bygga en tillsammans? :$

2008-11-25 @ 09:07:58
URL: http://fridahn.blogg.se/
Postat av: Anonym

FRIDDDDDDDDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!;D

2008-11-25 @ 09:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0