TYP.. TRÖTT

idag var de ännu en slapp dag i skolan, samma som gårdagen, altså kassan för min delmen det var nog bara bra för min del tror ja, därför att jag var väldigt tlöttis i ögonen när jag vaknade imorse.allt typ spårade ut idag, eller.. inte bara för mig, utan för ganska många, skrattade åt ingenting och blev galen påherrn mattis om höll på att bränna upp mej bakom disken. iallafall så gick dagen as fort.
calley kom igårkväll också & sov hos mig, vi kolla film, busa och gosa ända till klockan var cirkus fyra inatt
kanske därför jag var trött? ja är glad, it feels right! ><


var in till stan en sväng efter skolan. gick runtrunt och letade färg, pga att jag inte kan använda vanlig eftersom ja inte tål de,  de blev på någon hälsokosts-typ frisör som tipsa om färgen. så mamms har precis lagt färg på min enorma utväxt i mitt korta hår. blev ingen skillnad typ!

nej nu blir de plugga naturkunskap, kom på att vi har någon form av redovisning imorgon och hämta massa fakta på flera sidor på nätet, bara att dra igång de roliga då.


Dagens låt:The script-Talk you down

/ f


Kommentarer
Postat av: Karoline

alltså, måste bara säga att jag tkr du blev så jävla fin i ditt korta hår, det passar dej :)

2008-11-12 @ 19:13:29
Postat av: Ewdddan

hur blev håret hjärtat? :* <3

2008-11-13 @ 13:00:41
Postat av: F:svar Ewdddan

det syntes inte så mycke, men utväxten är ljusare iallafall (= <3

2008-11-13 @ 13:57:42
URL: http://fridahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0