SWEET SUNDAY

godmorgon folket.

gårdags dagen blev de slappis,hjälpte mamms och städade lite
lagade mat, och tog en promenad.
gårdags kvällen tillbringade jag med calley:
bakade chokladrutor
kvällspromenix med bella
Kollade film
(step up såklart) (:

slappis
mysa
det var mysigt.


nu är deett  tjöt på min käre lillebror ett tag iallafall
som blev kär i calley eftersom han åker cross (y)
jajaja.

nu ska jag ja iallafall ut och övningsköra lite, hämta ercan
ut och gå en lång promenix sen låång dusch.
sen får vi se vad som sker..

Imorgon blir de tarsby iallafall och då åker min förlängning ut
fifan underbart skönt ska de bli. korthåri here i come yeeyee.


Dagens låt: Qwote- Fallin 4 U


/ fridah typ.

Kommentarer
Postat av: e

soeta(:

2008-11-09 @ 14:04:13
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0