TORSDAG!

igår kväll var jag fröken cath knutte och david saw 5. helt allright, inte så dålig som alla glappar faktiskt. den var lite läskig och jag som är skraj för blod skulle väl inte sett den iof, men ja höll i fröken sådär hårt ibland >< höll inte på att få ut bilen heller, eftersom parkeringshuset stängde 23.00. sekuritas stod utanför, någon hade kallat på dom, vi var väl dom som var en av dom som hade kvar bilarna där inne, så vi skulle fått betalat 400spänn, men tur som vi hade var de en bil som skulle ut så porten öppnades, tur i oturen där jaa...

skolan idag, de var slappt, som vanligt. 1 redovisning och en dryg mattelektion, och jaa.. jag tror fröken fridah måste lägga ner sig lite nu & om jag ska vara exakt så är det inte mer än 13dagar tills första delen i nationella är, heeeellpme! känns som det kommer gå åt skogen, det märks. tar fan livet av mej om ja inte får godkänt denna gång heller,matte är inget ämne för mig, nej. aya.. efter skolan gick jag in till stan och träffade min SAKNADE IDIIIIS!! bamse bamse kram. roligt att träffa, och glad att se att hon är piggare(L)

home sweet home
nyss ätit, nu ska jag och mamma snart in till stan för hon ska ta bort hår, gammeltant vetni.
då passar jag på att gå lite på stan och kika!  ikväll blire träna.

ja längtar tillbaka till värmen
CYPEEERN<3




Dagens: Beyoncé-If i were a boy


/ fridah





Kommentarer
Postat av: Edhan

snyggbabe. gla att träffa dej me. jag vill kommma till dig till veckan! ja går ju inte i skola, kanske inte förrän efter jul börjar ja igen. jag behöver lite rehab, ta de lungt och bara vila ville läkarna. så jah kan vell komma ner nån dag till veckan och sova hos dej? om ja får. ta de lungt bara! fika och göra lite slingooor? =)

2008-11-20 @ 15:54:10
URL: http://idiaow.blogg.se/
Postat av: Anonym

naaaw, självklart. vad mysigt.. det tycker jag verkligen att du ska, sweet :) loveee<3

2008-11-20 @ 17:34:30
Postat av: martina

va brun du va då! brun&fin :)

2008-11-20 @ 19:20:31
URL: http://martinarom.blogg.se/
Postat av: F:svar martinaa

mmm, ja vill tillbaka och bli pepparkaka (:

2008-11-20 @ 19:24:56
Postat av: Anonym

ja vill ocksååå ha kaffe och smoothie! kommeru hem i helgen eller?

2008-11-21 @ 10:02:18
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0