THE END

opps, länge sen jag blogga, men.. lite sammanfattning.

nu var det slut på det roliga, lovet är slutt och det innebär att skolan börjar redan imorgon, och det suger dolme.
veckan har jag spenderat lite vart som hellst trorja, har inte höllt mig på hemma plan en enda natt, tror ja? jo en kanske.
och sen har jag inte lagt mig före 04.00 någon natt, det sägs att man ska vila ut sig under ett lov, men det kan man inte kalla att jag har gjort! men man kan som sagt inte sova bort dagarna, man ska utnyttja dom, eller hur? (:


i fredags blev det utgång, kneten passade millans hus medans hon var i skogen, så vi passade på att dricka lite där, och det blev lyckat. vi drog upp till prostgårdsladugården och kollade läget, mest fulla och fula folk så vi blev inte närvarande sålänge, jag och idiaow drog oss till sagolika sunne och nattade där, på två olika håll!


igår åkte vi hem tillsammans, sov som två stockar i soffan några timmar, sen fixxx och planerade nog alldeles för mycke och försökte fixa chaffis, men de gick inte så bra. Det blev att vi åkte med mammsen till sunne igen sent dock, men det var det väl värt. åkte till ämtervik senare och natta hos calley >< och imorse var det till att gå upp tidigt, skjutsade mig till stationen.
när ja väl kom dit, såg jag på tabellen att de inte gick något tåg, som jag trodde. jävla ändrade tider!
så fridah hon fick sitta i lilla "tågkuren", och jo visst hon somnade också. sen vakna och gick en promenad
eftersom jag skulle vänta 3 timmar. dessutom hade jag ingen mobajl eftersom simkortet var paaaj jävlar
men tillslut kom tuffet och jag blev glad när Idiaow hjärtat klev på i sunne,  hängde med mig till toorsby.
åkte hem till mig, åt, mormor, promenad till fröken emma, drack kaffe och fyllde på bubblan lite.
emma ida, the real girls<3

efter en 2 timmars lång bussresa är jag äntligen framme i kd.
bussen var hur varm som hellst & proppad med people, not good. ingen sovning för mig!
men det ska inte dröja förrens ja ligger i en varm säng och snosar på det som luktar gott... naaam sa ja!

Lovet har iallafall varit superduperskanoners.
det gillar vi


sova nu, natti!


/ Fridah.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0