TALK YOU DOWN

tjöTjöööööö.

dagen har gått för segt för att vara fredag.2 lektioner, den ena var då klockren och det var då på matten, blev
inte något tal idag heller, tummen ner eller upp? upp trorja, eller ne det där tar jag tillbaka. på min gosiga håltimma
satt ja i bibblan en stund och utnyttjade tiden lite, men som sagt så ville ja inte vara där längre därför att de kom ngn svart sak och luktade typ röv, blä. som vanligt i den byggnaden, eftersom det i stort sett bara finns sånna på våran skola.

skulle sen ta bussen hem, men den var proppad så ja o mitt andra gäng fick vänta på nästa, den var lika full den med, men som tur var fanns det någon stå plats kvar. & NACKDELEN med fredagar är att åka tåg/buss iaf.

nej nu ska ja ge mamms lite massage
sen ska vi åka och Hämta Twinsen Hannah och Sofia
samtidigt ska ja säga hej och få puss av ca
lley
umgås med s&h en stund därför att jag fick dåligt samvete
sen vid 20.00 drar jag mot tarsby för att ha en kväll med Fröken. .&badabollen!
i need ya, you need me



Dagens iaf:Creed-six feet from the edge

där har ni dom också, jajjemään!

Ha en kanon helg folk !
för de ska ja ha.

/ fridah.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0