SUPERHUMAN

chenna!

igår åkte jag till tarsby därför att jag hade tid hos frisören kooortHÅRIIG><
det är as skönt, men dock väldigt ovant.. men, det är väl en vänjesak kanske
var med hannah en stund efteråt, lite senare åkte jag till frökelifröken som ja sakna sakna
lagade chicken och kocken själv gjorde världens goaste typ, currysås
smoothie kaffe och film på det. gottit iallafall. Ems&Kikki följde mej hemmåt senare
och precis när jag gick in genom dörren kom Maria på besök också, trevlaaans

tuff tuff på morgonen och hela dagen har jag suttit i kassan, och även morgon dagen kommer se likadan ut

jag saknar min lilla idiaow, ja ber&önskar allt jag har att du blir frisk, love you you you!


nej nu ska jag titta litegranna på matten och vänta på att Calley ska komma (: ><

ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

sweeet as sugar :D

2008-11-11 @ 20:46:40
URL: http://emmeluttan.blogg.se/
Postat av: Karolinää

Shit, snyggt (:

2008-11-12 @ 13:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0