poker face

ingen skola för mig idag, vaknade, tänkte gå upp.. men. visst somnade jag om lika fort tillbaka
vaknade sen vid 09.30 och fick dåligt samvete, eftersom ja har missat dieten ett x antal.
åkte in till stan, sen gick jag ut och gick en lång promenad med massa nytt med musik i örat, skönt.
sen duscha och fixaa, efter några timmar åkte jag in till stan aagain och mötte kusinvitamin Hannah.
vi åkte till infinity för att hon skulle pierca sig i tungan, fast att hon var nervös så hon höll på att skita på sig.
Nu myser vi jääärnet, kolla film nu.. sen ska vi krypa ner i varma sängen, mömms

imorgon ska jag åka och hälsa på mitt hjärta!

och imorgon kommer ja tänka på dej, det kommer gå galant!

nej nu ska jag göra mig en iskall smoothie
och lite kaffe kanske, eller kommer ja bli pigg då, och sent? jatroret.
smoothie iallafall.

natti natti/ F.





Kommentarer
Postat av: idaooo

i love you <3

2008-11-04 @ 10:01:19
Postat av: F:svar idaooo

i love you too!

2008-11-04 @ 14:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0