HEARTLESS

hallåjeller.

idag har det varit en riktigt slappis dag, riktigt skönt.
hade endast en lektion, redovisningar. jag säger bara det, hr2a för hela slanten.
sen var det bara att åka hem igen. åkte till bergvik med mammsen sen hämtade broder.
vi åkte även och hämtade min lilla änna och söta vovven som vi ska passa under helgen, goosigt

ikväll har vi haft en bra kväll, gosa,idol,prata,skratta
kvällen är inte slut än så vi får väl se vad som sker ><

blev inge tarsby idag dock, ej imorgon heller.
sry my bruds, sry my fröken. kommer söndag kväll.

ännaa drog runt elva tiden till sin beundrare. så jag tog en halv lång promenad
i duggande regnet med vovvsing, vilken bus hund, drog igång mig i värsta
race tillochmed, runt och runt


åhw, lilla gosegrisen bella ska ja sussa med tonight

imorgon kommer calley, wie (=

(Old pic)
Dagen låt: Kayne west-heartless
sweet

/ puss från fridah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0