DIMMA

soft onsdag, yeeee. anna och jag drog till skolan halv nio som vanligt, jag var typ där 1 och en halv timma
eftersom jag skulle upp till sjukhuset på röngten och ultraljud, kolla så allt var okej efter infektionen. helt allriight var det dock inte, höger njure var utvidgad lite, det är normalt men inte så mycket som min var, det märks väl om det blir något återbesök strax, det hoppas vi INTE på. det var ascoolt & ja hoppas på att kinesen hade fel på sina sneda ögon och kollade fel på skärmen.

när ja kom hem var fiia kvar, men ja orkade inte vara social denna gång utan ja slockna som en stock direkt i sängen och har nu sovit 4½ timma, pigg eller trött? Trött va, ah. trodde att jag drömt att jag pratat med fröken förut också, hade ett minne av att hon sagt/skrivit/ringt att de skulle vara här 21.30, Kollade upp det, och jo visst det hade hon skrivit till mig. Måste vara i någon dimma och snurra elller något?

för att vakna till lite nu ska ja äta fil med solrosfrö,linfrö och ngra andra fula röda bär mamma slängt i min fil?
nyttttigt sa hon, sa jaaaa
sen ska jag ut och gå en långrunda, försöka hinna duscha och iväg på bio senare ikväll, SAW5!

GODNATT


Saknar C! >< <3


hejråååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0