AIN'T NO REASON

TIRED TIRED TIRED, jaa jag är trött som en gnu

Fredag: Kortis dag i skolan, gick endast till klockan 10.00. ja var duktig och jobbade in svenskan,PROUD GIRL ;* åkte hem och slappa lite och sen hämta Calley, var här några timmar, hem till sej, hem till mej igen, sova hos mej

Lördag: Jag vaknade FÖR tidigt av min kära söta rara lillebrur och anton som härjade utanför min dörr + att fåglarna skrek så ja tror öronen höll på att vrida sig ut och in, dock var ja s-åå-å nära på att öppna balkong dörren och släppa ut dom, grrr argh! kunde inte somna om igen så jag blev pigg? ställde mej i duschen iställe. sen kröp jag ner i sängen en stund igen.åkte tuff tuff till sagolika sunne. ida var vid stationen när ja kom, bamse kram. vi åkte hem till hennes bighouse..åt god mat, gosaaa,filmör osv. ah ni vet, allt de där två tjejer brukar göra. mer får ni inte veta, de är hemligt. idis är bäst i världen, punktslut. biglove till bara henne! vid 01.00 tiden var nattmössan redan på i soffan tror ja när pojkarna ringde och skulle hämta, vi åkte hem till ämtervik. sängen blev inge sen alls, bara halv 6 sådär. ja.. vi sov på golv, bollen och tillslut sängen.

söndag: sovit gottit, gick upp lagom, åt och spela cross! beställde även clothes, calley,sajmon ja och gurra, nice!
kom hem vid tre tiden, hamnade såklart direkt i sängen och sov 4 timmar med bella som var gossjuk&snarksjuk vid sidan av mej. NYVAKEEN nu, ska vakna till lite i någon minut sen ge mej ut på en lång promenad i kylan med massa braig musik i lilla ipoden. vi hörs, de gör vi!
















<3


hej hej hej då hej
/ffffridah.


Kommentarer
Postat av: Edhan

frida är bäst. punkt slut ^^



bollen du, hahahha. sweetpaj!



massa kärlek

2008-11-23 @ 21:17:00
URL: http://idiaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0