ABADON

No school today!

morgon&förmiddagen har jag bara i stort sett tränat gått och gått, tog en lång morgon promenad med bellus i kylan när jag vaknade. hem och äta frulle, hänga med mamms till gymet. undertiden hon tränade med hennes ledare, så tränade jag på egen hand spinning 45 min, band 30, rodd 20, cykel 20, mag och rygg träning 30, var där ca 3 timmar. gick hem och åt god mat, efter det blev det ännu en utgång med bellus igen, fridah har kört hårt idag minsann, och det var as skönt.

nu ska jag ta mej en dusch och sen ge mej av på tuffet till tarsby för att umgås med fröken ikväll, sakna

summer pic, 08!

jag förstår mej inte på dej? okej
jag tror du är desperad, men sluta med det
allt drabbar bara dej själv lilla vän

Dagens: Backyard babies-abandon

/ fffffrajd ><

Kommentarer
Postat av: Edhan

Frida kan hon, hurtig och tränar så. snart så, då blir du jag och hälsokällan bruden ;D



LOooovEEEE <3

2008-11-25 @ 15:10:34
URL: http://idiaow.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ska inte träna mer än högst 1,5 timme eftersom du börjar bryta ner musklerna efter det, ist för att bygga dem utav fett :D :P slit int ut dej. Puss <3

2008-11-25 @ 19:55:58
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0