-_-

Nu var helgen över snart igen då, usch vad den bara rusar iväg
jag har iallafall..

Fredag: kusinvitaminer kom och hälsade på.
åkte tuff till tarsby, kom dock fram en aning sent, ca 21.30
men de gjorde ingeeee. badboll och fröken var nya idolerna09 ute på hängbron? lät som ankor.
MUFFemy kom en en stund senare också
Gh, film,taaalk<3

Lördag
: var jag en aning trött när ja vaknade av att Maria stod på dörren 09.45
och plingade och ville komma in. var bara att se glad&pigg ut några timmar
lite coffein gjorde saken redan bättre.Emy kom och hälsade på efteråt också.
Sen kom min söta lilla mormor och skjutsade till stationen.
Till karlstad, typ direkt kom simon och calley o hämta mig, åkte och åt på
någon restaurang med deras familj. sen blev det v.ämtervik/sunne. spelade ngt cross
tvspel, simon,callis gurra och ja. och fan.. ja kunde lite,bara lite lite då! >< sov iallafall där inatt.
Träffade även Martina också!

Söndag: tillbaka i kd agaain.
okey? ah.. ut och röra på mej nu nu nu
lång promenaad, Ipod jävel ladda ännu fortaree

& så,

har ja aldrig träffat en kille som dej<3
youre a special one..

/ F

Kommentarer
Postat av: Anonym

du träffa faktiskt mig också ^^, haha.

2008-11-16 @ 18:33:00
Postat av: martina--^

2008-11-16 @ 18:33:38
URL: http://martinarom.blogg.se/
Postat av: F:svar martina!

jaa de gjorde ja ju, flåååt :)

2008-11-16 @ 19:15:57
URL: http://fridahn.blogg.se/
Postat av: Karro

Haru fått dig pojk, frida? :) grattis får man väl säga då! det förtjänar du, och hoppas han tar bra hand om dig, annars du ;D haha

2008-11-17 @ 17:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0