;tell me why

tjenaheeej!

nu sitter jag här, alone.
mina snyggingar har lämnat mig, och jag kan inte få nog av dom för ja saknar
dom redan!

Gårdagen kom vi fram ganska sent
var i sunne till fem cirka. Simonn & Adam körde oss ner.
vi åkte och handlade sen grilla i de fina vädret? näe, iaf på balkongen.
mums. var det. lax, sallad, druvor, emmasost som är svingod, osv.
Resten av kvällen myste vi här hemma tillsammans
Mattis, idas friend kom och hälsade på också. Trevligt!
fick reda på att även han går samma linje som mej, på samma skola
och lika gammal. chansen är stor att vi kommer i samma klass, hoppas de :)



Idag har vi kikat runt på stan i princip the hole day.
vi inhandlade väl litegranna smått
fikade i gränden<3

fick med oss en leksak till mamms hem & hon blev överklycklig =B



Haft en toppen helg med er! 
idaolsson emmajohansson in myyy <3
minaFLICKOR & ni är bässstt!


/ F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0