sssshake

Godmorgon

just nu sitter ja här 06.24 och är precis nyvaken
och hur TRÖTT som hellst. har varit de en längre tid nu
skolan tar död på mej


jag ser fram emot:

Umgås fett mycke med de bästa
Flytten till Karlstad
Ut och resa (?)
Sommaren
Grillkvällar
Steeeka
Bada
Sola
...
och mycke mycket annat!

aya..

Nu iallafall
väntar ja på en pullpackad dag nere på Hr ska bli avklarad
med matlagningen i princip hela dagen
Har även ARL (dubbeltimme)
sug min feting
ja vill sova sova sova
och träna!


pusstja/ vivala'FRIDAH





Kommentarer
Postat av: Emms

jag vill resa med dej! hoppas på lissan också :D

2008-05-27 @ 09:17:25
URL: http://emmeluttan.blogg.se
Postat av: Fridah

jaa hoppas på de jag också, SKÖNT isf :)

2008-05-27 @ 19:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0