idon't wanna miss a thing

godmorgon!
en fullknöcklaDDD dag väntar, trögt
massa matlagning
massa åsa med hotellkunskap? trorja.
sen ännu mer massa dubbeltimme ARL suck.

..sen är de slut på de roliga och
jag åker till HHHjärtat IDA i sunne och nattar där
Hårdträning som gäller och de innebär att vi
ska träna på hälsokällan. 2 pass!
ohyeees, det ser man fram emot.

fårse vad som väntar på kvällen
antar att de blir lungt! :)
__________________________

nu är allting mycket bättre
jag vet att jag har dig vid min sida
och att du har mig        ALLTID!
jag är glad och stolt över dig, som sagt..
du är den bästaste <3
SOBER & RMK- DET REGNAR I STOCKHOLM
naaaa!

image30
SUNSHINEe

nejp, ha en underbar dag
för de ska vi haa!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja jättegärna, gör det =) puss

2008-05-07 @ 12:36:01
URL: http://nininni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0