ge meej

tooodayy.. fick ja sova länge länge
började halv ett. sååe nu är ja pigg.
men inte speciellt pigg utav vädreet direkt
vart har det tagit vägen?
ge mig värme, och stheeeeek med brydarna

gaah sitter på en töligt tråkig ARL just nu
ja vill hem hem hem.

ser fram emot morgondagen förå drar jag och minaflickor<3 hem till kd.
vi har tur som slipper åka tåg ner, sajmon är snäll och låter oss åka med.
hoppas på en toppen dag! vilket det alltid är med de bästaste

ja stör mig grymt, för du är bara för mycke
men hade jag förväntat mej nått annat? a-a egetligen? men..
NEJ, alla är ändå likadana.

nejp, nu skaja jobba vidaree, tack&heej
ha de kanon folks
tjaaaa!

image37 / fraajdaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0