du är det vackraste jag vet

går kvällen tillbringade jag med mina flickor :)
först gick ja o emma och handlade lite smått
gick hem med packningen till olsson och sen kom
lollo på en pratstund!
sen gick vi vidare över till björkmaan
trevligt folk där, bla ralle och robin, mariss osv.

sen gick vi mot kolsnäs,
kom inte dit direkt
utan jag och frökenEms var busiga och blev tagna av farbror polisen!
><

sen kom vi väl äntligen dit,
de var sådär. ganska roligt faktiskt, mycket folk osv.

Idag har jag jobbat, började vid ett och slutade sex
gick bra, hade roligt med jon :)

nu skaja straaaxxx gå till skywalkerrr
och slagga där inatt!

(emma är bäst!)


ja har ångest......
de känns inte bra
förlåt förlåt förlåt

heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0