us against the world

Åkte til Karlstad igår kväll, efter jag hämtat ut Jackan & Tröjan.
Jag är nööjd med de, passade perfekt och freschaaa dessutom!

Imorse när jag vaknade så fick ja inte upp ena ögat, var tvungen hjälpa till att dra upp de, hemskt.
så åkte till sjukhuset och kollade upp de, fick 12 tabletter på en gång när jag satt där som ja skulle häva i mej.
sen fick ja ytterligare salvor och allergitabletter i stora mängder. Har påbörjat det nu, och jovisst.. de har blivit mycket bättre, svullnaden går ner mer och mer. Har inte vågat kolla mej i spegeln sen imorse när ja fick chock :)
 såg ut som en bulldog eller något liknande, ah hemskt var det iallafall!
För er som inte vet, så fick ja det här efter jag & FrökenEmma hade våran behandlings-dag i förrgår,
altså, vi skulle färga ögonfransarna med någon väteperoxid färg, och den där smeten fick jag då i ögat
+ att jag gick med de 4 timmar förlänge, då man HÖGST får sitta 35 min!
Hmm, så kandegå. När man är så smart och GLÖMSK.

aya, nu skaja inte tycka mer synd om mej.
eller?

nePP.



Jag och mamma har iallafall varit ute på en massa äventyr today,
ursch de går inte att visas utomhus med henne, allt blir bara knäppt och
man skämms ögonen ur sej. te.x när vi var inne på en möbelaffär..
hon skulle köpa ett bord, vi stod och kollade på det så kom de en gubbe och kollade på
prislappen på soffgruppen.

Han: Det är det här priset för hela gruppen

Mamma: Jaså, ja. men jag ska bara ha bordet så du kan ta soffan.

Han: Men jag är ju säljare, jag jobbar här?

Mamma: haha jahaaa, oj gud!

sen bestämde hon sej för att ha ett bord.

Mamma: Men du hallå, om jag köper det här, får jag bara med skivan då, och inte benen?

Han: nejnej, du kan väl inte ha ett bord utan ben? klart du får dom med dej.
(gubben skrattade så han nästan vek sej dubbel)

sen fortsatte dagen såhär, allt har varit skit mysko och ingenting har fungerat!


aya, life goes on!


Nu ska vi ta en power-walk och sen köpa något gottit till film ikväll :)

Ha det bra, Puss!

Kommentarer
Postat av: emm

knäpp mamma? :P

2008-07-17 @ 19:50:58
Postat av: F!

verkligen, JA ><

2008-07-17 @ 22:05:34
Postat av: skywalker

asså, din mamma (L) hahahah love!

2008-07-17 @ 22:48:01
Postat av: Fridah

haha emma, skämta inte! nej, de är hemskt med andra ord :b

2008-07-17 @ 23:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0