TRÖÖÖTTTT

jaaa, jag är väldigt trött, kan de vara pågrund av detta väder? tror nästan det.
aya.. Iallafall igår efter flera timmars väntan på att alkoholen skulle försvinna ur både mej och mammi,
så kom vi äntligen iväg cirka 4 tiden ifrån Hannah&Sofia!
Körde till Karlstad och det gick supeer!

Idag sov jag faktiskt länge, hade hoppats på sol men när jag gick upp
var det precis samma väder som när man gick o la sej igår kväll, regnet står som spö i backen,
åh blir så less pået.   så idag blire en städ dag och försöka få iordning litegrann på rummet för just nu
ser det ut som en bomb slagit ner. ska in till Stan/Ikea och försöka finna lite små plock idag, även kolla
om jag finner någon lämplig garderob, det behövs!

Tur att resan till CYYYPERN är bokad, åh underbart.
längtar sönder mej, vill bort bort bort härifrån och aldrig komma hem, japp

Igår kväll fick ja även telesamtal av Adde på flera timmar,
så ikväll får ja antagligen besök av honom, Kolla film åså (:



Ha en bra dag i regnet!

(see ya!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0