stepUp2'

chilll dag idag, japp de kan vara skönt!

Idag har de blivit ytterligare väldigt mycke motion,
tog min morgonpromenix och sen gått massa timmar på ikea.
Har funnit ut allt nästan vad jag behöver och ska ha på mitt rum när jag får
iordning här och när flytten blir readYY. för inte tänker ja frakta alla skit saker från
tarsby, nej ikke! Allt ska bli nytt och frescht.

Vi hade vägarna förbi stan och tog en fika i gränden, i like!

Har även, precis nyss.. Kollat på StepUP2, Sjukt bra film.
Klart den bästaste jag någonsinn sett, beroeeende framkallande!

Nu skaja & Mammi power-walkaaa again.
känner mej fet som en ko, allt är bad just nu! suck.

aya,lifes goes on!



(The streets)

PussTJAO!


Kommentarer
Postat av: Em

du är inte fet! -.-'

2008-07-20 @ 11:19:17
URL: http://emmeluttan.blogg.se/
Postat av: F

hmm, yes.

2008-07-22 @ 00:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0