like a rose

chaaabbBa! igår tillbringade jag kvällen med karoline, gick ut och gick med pållarna
och sen blev jag med henne hem till Daniel och nattade där. sängen blev dock sen även fast jag skulle
upp och iväg till jobbet 08.00, men visst. det var bara att hoppa upp och försöka vara pigg, vilket jag absolut inte var.
Jobbade till fyra på eftermiddagen.

Mammi kom och hämtade mej och körde mej hem, gjorde mej i ordning och sen drog "hela släkten"
till golfrestaungen för att ha kalas för mormor, som var lyckat! blev massa skratt,prat,dans och massa annat roligt som hänt. Jag, mamma & Hannah var nog vi som drack mest ur baren, anders fick komma och fylla på hela tiden, morfars min såg dock inte så trevlig ut sen vill ja lova, men äsch då :)

Jag&Sofia smet därifrån en sväng, så just förtillfället sitter vi hemma hos micke i Rådom, marcus är här han också,
nyss spelat tv spel osv, och nu fick ja ´Mickes äckliga kallsonger i huvudet ><

såe nu ska ja gå, natti natt! / Fridah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0