jobbb

Idag var första dagen på sahlströmsgården avklarad!
var i serveringen och kommer vara resten ut tillsammans med jakob.
skönt att jobba med den killen iställe för dom andra torrbollarna :)
nej men iaf, det är toppen och vara tillbaka där, underbart folk och roligt att jobba
när tiden rinner iväg som sand.

efter jobbandet bestämde jag mej för att gå min promenix fasten de stod som spö i backen
och åskan mullrade desto mer!
men vad gör man inte? hm, kom iaf hem som en blöt vovve. sen bad mej pappsen att plocka
av vinbärs-busken,och det gjorde jag. Hann till hälften för sen fick ja sån lust att åkaa bort
från hålan, så tog tåget till Karlstad, igen & nu ligger jag här brevid Hannah i sängen,
har nyss ätit räkor med familjen och nu blire film, undra vad man ska kolla.
aya, det märks! :)



B! i MISS.
tack, för att du nu inte ljög som ja var helt 100 på.
men, du är den ja aldrig kommer lita på i vilket fall.
men ja saknar dej, och ska bli skönt att träffa dej snart
och få höra din mening och dina smöriga ord som får mej att
falla för en sek? ungefär?

Aya, tackohej


natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0