I remember you

Dagen började med att jag tod en lång Power-walk här kring våxnäs, vilket var skönt as hell!
sen satte jag mej på balkongen efter att jag haft i ögonsalva, och då blir allting suddigt.
så hörde ja en röst:

Hallå hej.

jag: vaaa? vad är det?

Men här borta, på andra sidan är jag.

jag: hmm, men mamma skärp dej.

hahahah, med knepig röst lät det. och de visade sej vara grannen(mongolid gubben på balkongen mitt emot)
och altså, jag trodde de var mamma som spökade med mej, jag såg ju inget som sagt! ><
heeeel skumt och läskigt var det, well. så kan de gå! (:


aya, fixade oss litegrann och drog till Bergvik, kom precis hemdärifrån med x15464 kassar och ett
gående framochtillbaka som varade ca 7 timmar,ont i benaaa, Yes!
Men vi båda är jätte nöjda med våra fynd, fann oss massa strandfina kläder till utomlandsresan också.
Jag längtaaar så ja spricker, ja vill bli negeeer! för här lär man ju inte få de minsta färg i detta väder direkt,
så nej... Ge mej värmeee!


Ikväll blir de gos kväll med massa mys framför tv.
& vill säga att mammi är bäst! <3


Pusstjaao,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0