ONSDAG

..dagen började bra, nat. vaknade tjugo över åtta av att mamma ropar och drar i mej för ja var död som vanligt. fick panik därför jag hade tio minuter på mej för ja hade skrivning halv. så de var bara att slänga på sej kläderna och åka raaaace till skolan de. skrivningen gick sisodära, svarade på allt och är nöjd! hade julbord även idag, och de gick goodie. spring och ont i benaaaa

efter skolan blev jag me mattis och david till.. 'hmpf myrorna! de hittade fina pälsar och fina gröna ullkappor,nej men ah typ. sen gick vi och träffade idiaow, martina och zeromancer(emmeli) och vi tog fika på wayneés<3

veckans babe har övertagit mitt berg med disk nu, väldigt gulligt av henne tycker jag. ska snart färga henne blondin och sen kommer Änna på kaffe och hälsar på. även kusselin sofia kommer och nattar me mej och ida inatt.

kolla va jag hitta

AKON-KEEP YOU MUCH LONGER

ciao


/ F r i d a h






Kommentarer
Postat av: Edhan

<3

2008-12-05 @ 13:08:54
URL: http://idiaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0