TROUBLE MAKER

nu var lucia föreställningen över. det gick fint, dock väldigt nervöst där ett tag.
Frida var världens minsta och gullierst lucia

och jo men visst så starade vårat "gang" brandlarm därför att vi tänkte inte så långt att vi stod precis över larmet när vi tände ljusen. så massa brandbilar och springa ut barfota, jiiises de va kallt

sitter på min äckellånga hål just nu vilket är mindre roligt
men som tur är har ja ju sällskap med några som visst DYGNAT inatt
dom ser ut som hängande zombiiies, stackars

nej nu ska ja ringa min bara min bejb ida olsson
vi ska förtsätta diskutera våran plan, häämliss $:
sen ska ja vara duktig och gå på min svenska lektion
till sist ta tuff tuff och jobba röven av mej
kväll/natt? whatever

Ha en kanon helg ni med !


Dagens låt: The Red Jumpsuit Apparatus- Your Guardian Angel
Bästaste: CallE

/ fRIDAH


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU KAN VA SNYGG!

2008-12-13 @ 22:22:37
URL: http://smae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0