SÖNDAG

dagen började med att jag gick upp och tog en lång morgonpromenixXxx, brr kallt kallt
men skönt att de nya lurarna knullade i mina öron då. blev dusch + fixx på det och sen in till stan för en hel dag tillsammans med anna och frida, i stort sett. fann mej iallafall en "klänning" som jag tänkte ha på nyår, hinner kankse ändra mej lika fort som ja skriver dehär, men de märks som sagt. fann mej lite annat smått också faktiskt..

väntade på sofia tills hon slutade så drog hem. har lagat mat och myst lite. sen kom anna och gjorde de ännu mysigare med oss. skulle sola, men? det blev att åka bil istället, haha

sofia och fridah vill till cypern NU

Dagens vädur: du är ambitiös nu och du kan uppfattas som ett hot av chefer eller föräldrar, du får vara försiktig.
Dagens låt: Kate voegele- it's only life
Dagens sakna!!: mina andra halvor
(ida olsson.emma johansson)

nu blir det ett varmt bad & en säng som väntar tidigare än vanligt
/ fridamarienordlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0